NewAgeMediaConnection

Mi segítünk sikerre vinni kampányát a fiatalok körében is!

Top 3 trend, ami most hódít a YouTube világában

2018. szeptember 13. 09:00 - N.A.M.C.

Az internet továbbra is rohamosan fejlődik, újabb közösségi média platformok jönnek létre, értéktelenné téve a korábbiakat. Ezzel párhuzamosan változik az internetes marketing is, ez a haladás pedig még a legjobb marketingeseknek is sokszor fejfájást

 Az elmúlt pár évben a szociális média jelentős területet szerzett marketing szempontból, a fiatalok körében szinte teljesen leváltva a tradicionális médiát.

Az internetes marketing formája is megváltozott, a termék bemutatása helyett a termék birtoklásának élménye a fókusz. Régen elég volt egy egyszerű termékbemutató, de ma már az ér el igazi eredményeket, aki tartalmat, másnéven kontentet gyárt. Ez egy sokkal finomabb módja a reklámozásnak, kevésbé agresszív. Az ilyen kampányoknál pedig minél vizuálisabb a hirdetés, annál jobb.

Itt jön képbe a YouTube.

Az a YouTube, ami néhány évvel ezelőtt még a vicces, és kutyás videók mezeje volt, mára a kontent gyártás legnagyobb platfomja lett.

Top 3 trend, ami most hódít a YouTube világában.

  1. „Hogyan” videók (How to...)

Hazánkban is egyre népszerűbbek a „Hogyan” videók. Ezek terjedhetnek a „Hogyan készítsünk palacsintát”-tól, a „Hogyan csajozzunk Tinderen”-ig, bármilyen témában találhatsz videót, amiről csak szeretnél. Ezek személyes kapcsolatot teremtenek a néző, és a tartalom gyártója között.

  1. Élő videó streamelés

A streamelés nagyon jó platform bármilyen termék vagy szolgáltatás reklámozására, hiszen itt még nagyobb közönséggel való interakció lehetősége. Az élő kapcsolat segít, hogy a már meglévő, illetve új vásárlók jobban megbízzanak a brand-ben, és közelebb érezzék azt magukhoz.

 

  1. 360° videók (a jövő trendje!)

A vezeték nélküli VR headset lassan kiforrott technológiává válik. Az 5G hálózat kiépítése után a VR és AR sokak számára elérhető, minőségi segítség és szórakozás lesz, ami a mindennapok részét fogja képezni. Ekkor fog igazán elterjedni, a ma még jópofa, de nem annyira közkedvelt 360°-os videózás a YouTube-on.

A 360°-os videó valahol félúton helyezkedik el a hagyományos videó és a virtuális valóság között. A videó interaktív, a néző befolyásolhatja mit lát, mi jut el hozzá.

Ezekhez már nem kell virtuális valóság szemüveg sem, már egy okostelefonnal is elérhető, így szinte bárki meg tudja őket tekinteni.

Facebook

Elérhetőség

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://namc.blog.hu/api/trackback/id/tr1914237695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.